Vanliga frågor

  • När får jag min leverans som nyregistrerad kund?

  • Vilken dag i månaden får jag min leverans om jag är befintlig kund?

  • Vilken tid på dagen/natten levererar ni mina fulla kolsyrepatroner och hämtar mina tomma?

  • Hur ska jag förpacka flaskorna som ska i retur?

  • Måste jag skriva returkod på mitt paket eller mina paket?

  • Jag har två returkoder och två flaskor, hur ska jag göra?

  • När ska jag lägga ut mitt paket för upphämtning?

  • Jag bor i lägenhet, vart ska lägga ut mitt paket för upphämtning?

  • Jag bor i villa/radhus, vart ska lägga ut mitt paket för upphämtning?

  • Vad händer om jag glömmer att hänga ut min förbrukade kolsyrepatron inför ny leverans?

  • Vilka typer av kolsyrepatroner kan jag pantsätta?

  • Vad händer om jag pantsätter en icke godkänd kolsyrepatron?

  • Kan jag ändra min adress, telefonnummer och mailadress?

  • Kan jag beställa en eller två extra kolsyrepatroner under en månad för att ta med till sommarstugan?

  • Får jag kolsyrepatroner även på helgdagar?

  • Kan jag pausa min prenumerationsplan?

  • Kan jag avsluta min prenumeration när jag vill?

  • Om jag avslutar mitt konto, får jag behålla den tomma kolsyrepatronen eller patronerna?

  • Vad gör jag om min kolsyrepatron eller kolsyrepatroner blir stulna?