Vanliga frågor
När får jag min leverans som nyregistrerad kund?
Vilken dag i månaden får jag min leverans om jag är befintlig kund?
Vilken tid på dagen/natten levererar ni mina fulla kolsyrepatroner och hämtar mina tomma?
Hur ska jag förpacka flaskorna som ska i retur?
Måste jag skriva returkod på mitt paket eller mina paket?
Jag har två returkoder och två flaskor, hur ska jag göra?
När ska jag lägga ut mitt paket för upphämtning?
Jag bor i lägenhet, vart ska lägga ut mitt paket för upphämtning?
Jag bor i villa/radhus, vart ska lägga ut mitt paket för upphämtning?
Vad händer om jag glömmer att hänga ut min förbrukade kolsyrepatron inför ny leverans?
Vilka typer av kolsyrepatroner kan jag pantsätta?
Vad händer om jag pantsätter en icke godkänd kolsyrepatron?
Kan jag ändra min adress, telefonnummer och mailadress?
Kan jag beställa en eller två extra kolsyrepatroner under en månad för att ta med till sommarstugan?
Får jag kolsyrepatroner även på helgdagar?
Kan jag pausa min prenumerationsplan?
Kan jag avsluta min prenumeration när jag vill?
Om jag avslutar mitt konto, får jag behålla den tomma kolsyrepatronen eller patronerna?
Vad gör jag om min kolsyrepatron eller kolsyrepatroner blir stulna?